Container Icon

5/2011 update

Στα πολύ γρήγορα, και ανευ ορθογραφικού ελέγχου λόγο έλειψης χρόνου ένα σύντομο update.

Τα μαθήματα & η πτυχιακή μου πάνε περίφημα. Για πρώτη φορά στη ζωή μου, βάζω ένα στόχο και δεν περεκλίνω στο ελάχιστο από αυτόν. Αυτό σημαίνει ή πως ωρίμασα ή πως είμαι πολύ πιο δυνατός απ' ότι πίστευα.

Στα μέσα της περασμένης εβδομάδας, το βράδυ της Τρίτης την ώρα που απολάμβανα το mojito μου, συνειδητοποίησα πως όταν πάνε καλά τα αισθηματικά, τα εργασιακά (ή φοιτητικά) πάνε από το κακό στο χειρότερο & το αντίθετο -τουλάχιστον στην περίπτωση μου-.

Συνειδητοποίησα επίσης πως έχω να κάνω σεξ πολύ καιρο... και σοκαρίστηκα!!!!!!! Όχι τόσο για το χρονικο διάστημα, όσο για το ότι τόσο καιρό ζούσα λες και δεν είχε εφευρεθεί το σεξ!!!

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να δώσω το oscar αθωότητας στην κολλητή μου, αφού δήλωσε πως η ιδέα του τηλεφωνικού την σοκάρει!!! Το τελειωτικό χτύπημα δε, της το φύλαγα για το τέλος όταν εντελώς φυσικά της είπα το εξής:


«Μωρή, κάθε φορά που περπατάς μπροστά από τις καφετέριες και σε ζαχαρώνουν τα τσόλια ξέρεις πόσα από αυτά το βράδυ πάνε σπίτι τους και τον παίζουν για εσένα;;; Και ας μη σε ξέρουν» (Είναι και γυναικάρα 2μέτρα)
«Είσαι άρρωστος!!!!!!!!!!!» αναφωνεί σοκαρισμένη!
«Λέγε ότι θες, η πραγματικότητα είναι αυτή!»
«Μα πως μπορούν και κάνουν κάτι τέτοιο... με μια άγνωστη;;;!!!» απαντά
«Ναι! Γαϊδουριά!!! Να μη γίνουν οι συστάσεις πρώτα!!;;; Απο δώ η Άννα από εδώ ο Γιάννης, το παιδί που θα τον παίξει για πάρτυ σου το βράδυ!!»

Κάπου εδώ θέλω να πω και το παράπονο μου...
Θέλω να ερωτευθώ! Και θέλω να γίνει από εκεί που δεν το περιμένω! Όχι από κάποιο site κοινωνικής δικτύωσης..., εκεί που πίνω τον καφέ μου, εκεί που πίνω το ποτό μου. Μου χει λείψει αυτό το pre-game... Δεν ψάχνω τον πρίγκηπα (αυτόν τον πρόλαβε η Kate)... κοινό θνητό, με τα υπερ και τα κατά...

The point is... χωράν 2 καρπούζια σε μια μασχάλη;;;;

That's all Folks....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

ε άκουσε το λοιπόν από κάποιον που την πάτησε 2 φορές. Ο έρωτας έτσι σου έρχεται από το πουθενά και σε αφήνει ξερό!! Τα σάιτ είναι για το ξεκάβλωμα και την σχέση όχι τον έρωτα.

Ιθάκη-man είπε...

Καλό μήνα! Μην μασάς!
Θα έρθει και η εποχή που ταυτόχρονα εργασιακά και αισθηματικά θα πάνε καλά! :p