Container Icon

The Rise of the ^elf

PART II




    Την Τελευταία μου μέρα εκεί βγήκα μια βόλτα μόνος μου το βράδυ να πάρω λίγο αέρα. Πήρα λοιπόν μια μπύρα (τις σιχαίνομαι…!!), τα τσιγάρα μου και άραξα στο λιμάνι. Εκεί που καθόμουν και κάπνιζα δίπλα μου είχα ένα ζευγαράκι που τσακωνόταν γιατί κάποιος έστειλε sms στην κοπέλα και το είδε ο φίλος της. Δεν μπόρεσα να κρατηθώ την πρώτη φορά, άρχισα να γελάω με τα χάλια τους. Αλλά για να μη με καταλάβουν και να μην προδοθώ πήρα την φίλη κατσίκι και ξεκινήσαμε την κουβέντα.
   
    Μετά από μιάμιση ώρα πήγα σπίτι και θυμήθηκα το ζευγαράκι που τσακωνόταν, το σκηνικό με την κοπέλα, την ψυχολογία μου όλο το καλοκαίρι, μια κουβέντα που είχα με την κολλητή μου και αναρωτήθηκα τι κάνω λάθος…;;; και κυρίως πως το διορθώνω  «Ένα τρόπος μένει για να το μάθουμε…, πάτο πιάσαμε, παρακάτω δεν πάει άρα….»
«Άρααα…;;;;;;» Αναρωτιέμαι και χαμογελώ
«Μηδενίζουμε το κοντέρ ρε βλάκα & πάλι απ' την αρχή» λέω φωναχτά

    Το επεξεργάζομαι λίγες ώρες, τα φέρνω τα φέρνω απο κεί και βγάζω το πόρισμα. Το τρίπτυχο «Άνθρωπος, χαρακτήρας, σεξ» αλλάζει και γίνεται «σεξ & βλέπουμε». Δεν αφήνω λοιπόν το χρόνο να περάσει έτσι και κανονίζω με ένα παιδί που είχαμε γνωριστεί για να… μου δείξει τη συλλογή του με τα "γραμματόσημα του"

ΕρΩτΗσΗ 1η: Γνωρίζατε εσείς ότι το σεξ μπορεί να κρατήσει 1 ώρα και 35 λεπτά (!!!) και μάλιστα χωρίς να βαρεθείς ούτε λεπτό…;;(!!!!!!!!!!)

ΕρΩτΗσΗ 2η: Γνωρίζατε ότι ο τρόπος σεξ που βλέπουμε στις ταινίες (στάσεις κυρίως), είναι πραγματοποιήσιμες και στα δικά μας κρεβάτια!?

ΕρΩτΗσΗ 3η: Το ότι οι αλλαγές στάσεων γινόταν το πολύ με 3 κινήσεις οφείλεται στην εμπειρία του παρτενέρ ή πρέπει να πάρω και γω μερικά credits;;;

ΕρΩτΗσΗ 4η: Το εξαιρετικό κρεβάτι, είναι θέμα ηλικίας ή θέμα παραστάσεων…;

    Και το ωραίο συνεχίστηκε και όταν αράξαμε στο σαλόνι. Ήξερε ότι θα έφευγα από Θεσσαλονίκη και μου λέει:

«Μείνε και σήμερα…»
«Δεν γίνεται έχω κλείσει εισιτήριο»
«Μείνε, θέλω να σε βγάλω έξω. Να πάμε για φαγητό, για ποτό… και να κοιμηθούμε το βράδυ αγκαλιά… αφού πρώτα επαναλάβουμε τα σημερινά!»
Γελάω.
«Ρομαντική ψυχή…» Απαντάω ειρωνικά, δίχως να δείξω ότι η φράση «Θέλω να σε βγάλω έξω, Να πάμε για φαγητό, για ποτό» με έστειλε αδιάβαστο. Ακούστηκε πολύ… όμορφο, βγαλμένο από ταινία!
«Κάθε άλλο, δεν είμαι έτσι… και στο κρεβάτι είμαι πιο άγριος»
«Και αυτό το λες για καλό;»
«Ναι, δεν μου έβγαινε να βρίσω… μου βγαίνανε πιο τρυφερά πράγματα με εσένα»
«Γιατί εγώ ακουγόμουν τρυφερός…;;;»
«Όχι δεν ακουγόσουν, αλλά η φάτσα σου μου το έβγαζε…»
«Την επόμενη φορά θα φοράω μάσκα γριάς μάγισσας!»
Γελάει
«Σκέφτεσαι να έρθεις μόνιμα…;»
«Όχι…»
«Πότε θα ξαναέρθεις…;»
«Δεν ξέρω….»
«Θες να τα λέμε όταν θα έρχεσαι;;;»
«Φυσικά! Θέλω να το ξαναζήσω το σημερινό»
Γελάει
«Ξέρεις μπορούσα να συνεχίσω μέχρι το μεσημέρι…»
«Ξέρεις αν σε άφηνα να συνεχίσεις μέχρι το μεσημέρι, εγώ δεν θα μπορούσα να καθίσω για ένα μήνα»
Με αρπάζει στην αγκαλιά του και μου λέει:
«Κάνε ένα τσιγάρο στην αγκαλιά μου, και φύγε αν θες»
Χουχουλιάζω και με τρόπο διστακτικό του λέω:
«Να ξεκαθαρίσουμε κάτι…; Δεν ψάχνω σχέση, δεν θέλω σχέση. Ήρθα να περάσουμε καλά και θα φύγω. Μη περιμένεις τηλέφωνα, μηνύματα από εμένα»
«Μη μου το χαλάς, ούτε εγώ είμαι τύπος του τηλεφώνου… απλά θα ήθελα να τα λέμε όταν έρχεσαι»
«Θα δούμε»
«Να σε πάω με τη μηχανή σπίτι;»
«Όχι, θα περπατήσω»
«Γιατί ρε, δεν είναι κόπος….»
«Με ρωτάς αν μπορώ να καθήσω στη σέλα …; LoL»
«Χαχαχαχα, καλά όπως θέλεις»

    Χαιρετηθήκαμε, και με το που βγήκα στον δρόμο τραγουδούσα των U2 το It's a beautifull day… Όλα ήταν όμορφα, οι περαστικοί, τα δέντρα, οι κόρνες των αυτοκινήτων ακουγόταν σαν κελάηδημα εξωτικών πουλιών και εγώ πετούσα, δεν περπατούσα… (Σα να φορούσα σερβιέτακι με φτερά ενα πράμα)

Συμπεράσματα:

Ό Άντρας με "Α" κεφαλαίο ξέρει ακριβώς πως να σου φερθεί. πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το σεξ.
Ο Έμπειρος άντρας μπορεί να αντιληφθεί τι θέλεις χωρίς καν να του πεις εσύ κάτι.
Ο Άντρας με "Α" είναι και Κύριος με Κ κεφαλαίο
O Άντρας με "Α" είναι (τις περισσότερες φορές) και ώριμος.
Η Ηλικία του, παίζει ρόλο για τα παραπάνω,
Νομίζω πως οι ηλικίες που με εκφράζουν είναι 30+… Νομίζω πως έχω περισσότερα να κερδίσω και να μάθω.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 σχόλια:

Katsiki είπε...

Καταρχάς φτου σου που με πήρες τηλ. για κάλυψη και μου το έπαιζς αχ θέλω να μιλήσουμε στο τηλ! Φτου σου και πάλι φτου σου!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1: Γνωρίζεις ότι μπορεί να κρατήσει και 1 ώρα και 50 λεπτά και να μην έχεις βαρεθεί στο ελάχιστο;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2: Οι ταινίες είναι βγαλμένες από τη ζωή...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3: Σε όλα!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4: Θέμα εμπειριών!

Όσο για το διάλογο έχω να πω elfakos the killer :P

Εσύ και η Πέγκυ Καρρά!!!

Όταν λέω εγώ για τα 30+ δεν με ακούτε!!! Είναι άλλο πράγμα ρε παιδί μου!!!

Μουτς

GeminiCious είπε...

Αν και εγω τα εζησα και live κατα καποιο τροπο ασχετα που κοιμομουν στο κρεββατακι μου. Εχω να πω πως εχεις να μαθεις πολλα περισοτερα για το σεξ αν δεν ξανακανεις κατι με φαντασμενα ημιμετρα(σε ολους τους τομεις το τονιζω) και γενικα χαλαρωσεις και δεις με αλλο ματι τη ζωη και το σεξ. Οσο για την ηλικια παιζει αρκετα μεγαλο ρολο αλλα δεν ειναι και νομος. Διοτι μην κρυβομαστε, υπαρχουν και 30αρηδες που δεν ξερουν ουτε να μιλανε, οχι "Ναααααα"! Εσενα ο λογος που σε εκφραζουν αυτες οι ηλικιες τον εχουμε συζητησει. Ο λογος που ελκουμ και την Κατσικη ΚΑΙ αυτες οι ηλικιες ειναι αλλος :Ρ
Τι αλλο εχω να σχολιασω? Α ναι, οσο για τους Αντρες με αυτο "Α" το κεφαλαιο για πολλους λειτουργει ως "α" στερητικο(και παλι σε ολους τους τομεις), ειναι να το χει και λιγο ο αλλος διοτι ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμην άλλαξε μήτε την κεφαλήν του. Αυτα απο μενα...

Ethan Raynolds είπε...

@Κατσίκι μου....ΕΤΣΙΙΙΙ!!!!Άλλη φάση τα 30άντα!!!!!! Για ηλικία ή για εκατοστά μιλάμε?:S:S:S

@Elfako πραγματικά χαίρομαι κάθε φορά που σε διαβάζω!!!! Κοίτα να περνάς όμορφα!Φιλιά!

ιμερος είπε...

Το τρίπτυχο «Άνθρωπος, χαρακτήρας, σεξ» αλλάζει και γίνεται «σεξ & βλέπουμε». εδω με βρισκεις συμφωνω αυτη τη στιγμη , ετσι να περνας ομορφα !!!!

Ανώνυμος είπε...

Όσο πιο plus+ οι ηλικίες τόσο πιο καλά...

mahler76 είπε...

απορώ πάντως, αν όλοι ενστερνιστούν την άποψή σας περί των ικανοτήτων των 30+ στο κρεβάτι, ποιός θα μείνει να σας πηδάει εσάς τους 25-????

Επίσης το σεξ και βλέπουμε είναι στο dna της αδερφής οπότε μην μασάς απλά επέστρεψες στις ρίζες σου.

Με τούτα και με εκείνα δεν απορώ που όλο παραπονιέται το Katsiki που δεν έρχεσαι Αθήνα χαχαχαχα

Υ.Γ: 1,5 ώρα? και το θεωρείτε αυτό κατόρθωμα???

^elfakos^ είπε...

@Katsiki
Μωρή Πότε με βρήκες αντίθετο για το θέμα ηλικίας...?

@Geminicious
Δεν θα σχολιάσω κάτι... νιώθω σαν την καραβάτου που προσπαθεί να συμαζέψει τον Παπα-νώντα & τον Γουμενίδη... ΛοΛοΛοΛ

@Ethan Raynolds
Και γω χαίρομαι, που χαίρεσε να με διαβάζεις... :)

@ιμερος
Καίρος ήταν να έρθω στα ίσια μου...

@Αιώνια Ερωμένη
Έχει αποδειχθεί αυτό...

@mahler76
Μα ήδη το Ποσοστό των btm έχει αυξηθεί κατακόρυφα και παράλληλα το ποσοστό των ΤοΡ έχει μειωθεί... Οι βερς κάνουν κυβέρνηση απο την 1η Κυριακή... οπότε δεν τίθεται θέμα ποιός (ηλικιακά), θα μας πηδάει... αλλά ποιός ΤοΡ θα βρεθεί και για εμάς!
Πάντως μου αρέσει να επιστρέφω στις ρίζες... γενικά ειμαι της παράδοσης!!!
Το Κατσίκι παραπονιέται και εχει δίκιο αλλά τώρα τελευταία μου συμβαίνουν τρελά πράγματα και το αναβάλω! Όσο για το 1,5 ώρα για εμένα ήταν!!! :)

mahler76 είπε...

oι vers είναι απλά bottom σε άρνηση. ΚΟινώς είναι ο Σύριζα του γαμησιού. Άρα αν και φαίνονται πολλοί κυβέρνηση δεν κάνουν με την καμία.

sCaTterBraiN είπε...

πάντα τέτοια ^elfako^!
ερ. 1: όχι, αλλά ακούγεσαι πειστικός.
ερ. 2: φυσικά (απομένει να το εφαρμόσω στην πράξη)
ερ. 3: ακροβατικά κάνατε ή σεξ;
ερ. 4: παραστάσεων

@ mahler: λολ
:-)

^elfakos^ είπε...

@mahler76 Εμ είχαμε τους Bi (Στυλ ΛΑ.Ο.Σ πάντα ακροδεξιά με αριστερά διαλείμματα όποτε συμφέρει την παράταξη) τώρα έχουμε και τους btm in denial...

@sCatTerBraiN LooooooL για την Απ. 3...
ευχαριστώ για το πάντα τέτοια...

Provato είπε...

τι είναι το σεξ;

^elfakos^ είπε...

ΣεΞ= Σε εΧω Ξεκωλιάσει (?????)